Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
25 Kasım 2013 Pazartesi


IF I WAS YOUR MOTHER
Türkçe çevirili şarkı sözü videosu














Bon Jovi - If I Was Your Mother Türkçe Çevirisi ile İngilizce Sözleri Ekli Video 




Bon Jovi - If I Was Your Mother Türkçe Çeviri


If I was your mother,
Eğer Annen Olsaydım,

Would you let me hold your hand?

Elini tutmama izin verir miydin?  

Would you say you were my baby?
Benim bebeğim olduğunu söyler miydin? 

Would you always be my friend?
 Her zaman arkadaşım olur muydun? 

If I was your mother,
Eğer annen olsaydım,

Could I teach you what's right?
Sana neyin doğru olduğunu öğretebilir miydim? 

Could I tell you stories?
Sana hikayeler anlatabilir miydim? 

Maybe tuck you in,
Belki de yatağına yatırıp,

And kiss you sweet goodnight,
Sana tatlı geceler öpücüğü verebilir miydim? 

Tell me what I got to do,
Bana ne yapmam gerektiğini söyle,

To make my life mean more to you,
Hayatımın senin için daha anlamlı olması için,

I could get so close it's true,
O kadar yaklaşabilirdim ki, bu doğru 

If I was your mother.
Eğer annen olsaydım. 

Would you always believe me 
Bana her zaman inanır mıydın? 

'Cause I'd wake up in the middle of the night,
Çünkü gecenin bir yarısı uyanırdım,

Just to see if you need me.
Sırf bana ihtiyacın var mı diye bakmak için. 

Tell me there's no other,
Bana başkası olmadığını söyle,

To who you're telling your secrets,
Sırlarını anlattığın,

And would you tell me,
Ve bana anlatır mıydın,


'Bout all the boys you been 
Bringing home to meet me 

Benimle tanıştırmak için eve getirdiğin 
Tüm o oğlanları 

Tell me what I got to do,
Bana ne yapmam gerektiğini söyle,

To make my life mean more to you,
Hayatımın senin için daha anlamlı olması için,

I could get so close it's true,
O kadar yaklaşabilirdim ki, bu doğru 

If I was your mother.
Eğer annen olsaydım. 

Tell me who i got to be,
Bana kim olmam gerektiğini söyle,

To make you a part of me,
Seni benim bir parçam yapabilmem için,

No one else you'd ever need,
Başka kimselere ihtiyacın olmazdı,

If i was your mother, mother 
Eğer annen olsaydım, annen 

If I was your 
Mother, mother 
Senin annen olsaydım, annen 

When love is blood,
Aşk, kan olduğunda,

You're never on trial,
Asla bir duruşmada değilsindir,

Love don't get deeper,
Aşk daha derin olamaz,

Than a mother & child,
Bir anneyle çocuk arasındakinden,

Oh baby, I got to get that close to you 
Oh bebeğim, sana o kadar yakınlaşmak zorundayım.

Tell me what I've got to do,
Bana ne yapmam gerektiğini söyle,

To make my life mean more to you,
Hayatımın senin için daha anlamlı olması için,

I could get so close it's true,
O kadar yaklaşabilirdim ki, bu doğru 

If I was your mother...
Eğer annen olsaydım... 


If Clause ( Second Conditional ) Konu Anlatımı

Şarkıda temel olarak If Clause Type 2 ( Second Conditionals ) kullanılmaktadır.  Hayal kurarken bu tip eğer cümleleri kurulur. Bu konuyu bilmiyorsanız konu anlatımımızı aşağıdaki linkten ücretsiz olarak okuyabilirsiniz.



ÖNERİ : If Clause Type 2 ( Second Conditional ) İçeren Diğer Parça

İçerik olarak aynı konuda ( If Clause Type 2 ) yazılmış başka bir parça olan If I Were A Boy  ( Beyonce ) parçasını da izlemenizi tavsiye ederiz.

If I Were A Boy  ( Beyonce ) klibini blogumuzda izlemek için TIKLAYIN

YOU CAN BUY BON JOVI ALBUMS FROM AMAZON :

TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM - BON JOVI PAGE )

2 yorum:

  1. ya beyonceden buraya geldim. if clause öğrenmek için :)) şarkının girişi gümbür gümbür sevdim.yaşasın ilk yorumu ben yaptım

    YanıtlaSil
  2. bende r cityden geldim :))))))) kimse direk buraya gelmiyor sanırsamki. şarkının müziği ve sözleri güzelmiş ama

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar