Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
27 Mart 2015 Cuma


Beyonce - If I Were A Boy
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )





Beyonce - If I Were A Boy Şarkı Sözü Videosu





Beyonce - If I Were A Boy Türkçe Çeviri

If I were a boy even just for a day
Eğer bir günlüğüne bile olsa bir erkek olsaydım

I’d roll out of bed in the morning
Sabah yatağımdan kalkar

And throw on what I wanted and go
Ve ne istersem onu giyer ve evden çıkardım

Drink beer with the guys
Erkeklerle içki içer

And chase after girls
Ve kızların peşinden koşardım

I’d kick it with who I wanted
Kimi istersem onunla takılırdım

And I’d never get confronted for it
Ve bununla hiçbir zaman  yüzleşmek zorunda kalmazdım

Because they’d stick up for me
Çünkü onlar beni desteklerdi

If I were a boy I think I could understand
Eğer bir erkek olsaydım  sanırım anlayabilirdim

How it feels to love a girl
Bir kızı sevmenin insanı nasıl hissettirdiğini

I swear I’d be a better man
Yemin ederim daha iyi bir adam olurdum

I’d listen to her cause I know how it hurts
Onu dinlerdim çünkü ne kadar acı verdiğini biliyorum

When you lose the one you wanted
Arzuladığın ( istediğin ) kişiyi kaybetmenin

Cause he’s taken you for granted
Çünkü o seni çantada keklik sandı

And everything you had got destroyed
Ve sahip olduğun her şey yok oldu

If I were a boy I would turn off my phone
Eğer bir erkek olsaydım telefonumu kapatır

Tell everyone its broken
Herkese bozuk olduğunu söylerdim

So they think that I was sleeping alone
Böylece tek başıma uyuduğumu düşünürlerdi

I’d put myself first and make the rules as I go
Kendimi ön plana alır kuralları koyardım

Cause I know that she’d be faithful
Çünkü biliyorum ki o bana  sadık kalacak

Waiting for me to come home (to come home)
Eve dönmemi beklerken ( eve dönmemi )

It’s a little too late for you to come back
Geri dönmek için biraz fazla geç kaldın

Say its just a mistake
Sadece bir hata olduğunu söyle

Think I forgive you like that
Bu şekilde seni affedeceğimi düşün

If you thought I would wait for you
Seni bekliyor olacağımı düşündüysen

You thought wrong
Yanlış düşünmüşsün

But you’re just a boy
Ama sen sadece bir erkeksin

You don’t understand ( Yeah you don't understand)
Anlamıyorsun ( Evet anlamıyorsun )

How it feels to love a girl
Bir kızı sevmenin insanı nasıl hissettirdiğini

Someday you’ll wish you were a better man
Birgün daha iyi bir adam olmayı dileyeceksin

You don’t listen to her
Onu dinlemiyorsun

You don’t care how it hurts
Ne kadar acıttığını umursamıyorsun

Until you lose the one you wanted
Arzuladığın ( istediğin) kişiyi kaybedene kadar

Cause you’ve taken her for granted
Çünkü onu çantada keklik sandın

And everything you had got destroyed
Ve sahip olduğun her şey yok oldu

But you’re just a boy
Ama sen sadece bir erkeksin


If Clause ( Second Conditional ) Konu Anlatımı


Şarkıda temel olarak If Clause Type 2 ( Second Conditionals ) kullanılmaktadır.  Hayal kurarken bu tip eğer cümleleri kurulur. Bu konuyu bilmiyorsanız konu anlatımımızı aşağıdaki linkten ücretsiz olarak okuyabilirsiniz.



ÖNERİ : If Clause Type 2 ( Second Conditional ) İçeren Diğer Parça


İçerik olarak aynı konuda ( If Clause Type 2 ) yazılmış başka bir parça olan If I Was Your Mother ( Bon Jovi ) parçasını da izlemenizi tavsiye ederiz.

 If I Was Your Mother ( Bon Jovi ) klibini blogumuzda izlemek için TIKLAYIN

Beyonce - If I Were A Boy Official Video


TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv