Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
28 Mart 2015 Cumartesi


Justin Bieber - As Long As You Love Me
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )





Justin Bieber- As Long As You Love Me Şarkı Sözü Videosu





Justin Bieber- As Long As You Love Me Türkçe Çeviri


As long as you love me (x3)
Beni sevdigin sürece

We're under pressure
Baskı altındayız

Seven billion people in the world
Dünyadaki yedi milyar kişi

Trying to fit in
Uyum sağlamaya çalışıyor

Keep it together
Sağlam dur

Smile on your face even though your heart is frowning
Kalbin hoşnutsuz olsa bile gülümse

But, hey now, you know girl
Ama, hey bir dakika, biliyorsun kızım

We both know it’s a cruel world
İkimiz de biliyoruz ki  bu acımasız bir dünya

But I will take my chances
Ama, yine de şanslarımı deneyeceğim

As long as you love me
Beni sevdiğin sürece

We could be starving, we could be homeless, we could be broke
Açlıktan ölüyor olabiliriz, evsiz olabiliriz, beş parasız  olabiliriz

As long as you love me
Beni sevdiğin sürece

I`ll be your platinum, I`ll be your silver, I`ll be your gold
Platinin olacağım, gümüşün olacağım, altının olacağım

As long as you love, la la la la la , la la la la la, la la la la la love me
Beni sevdiğin sürece, la la la la la , la la la la la, la la la la la,  beni sevdiğin

As long as you love, la la la la la , la la la la la, la la la la la love me
Beni sevdiğin sürece, la la la la la , la la la la la, la la la la la,  beni sevdiğin

I’ll be your soldier fighting every second of the day for your dreams girl
Günün her saniyesi hayallerin  için savaşan askerin olacağım

I will be your whole world
Tüm dünyan olacağım

You can be my Destiny’s Child on a scene
Sahnedeki Destiny’s Child’im olabilirsin

So don’t stress, don’t cry, we don’t need no wings to fly
Bu nedenle, gerilme,  ağlama, uçmak için kanatlara ihtiyacımız yok

Just take my hand
Sadece elimi tut

As long as you love me
Beni sevdiğin sürece

I`ll be your platinum, I`ll be your silver, I`ll be your gold
Platinin olacağım, gümüşün olacağım, altının olacağım

As long as you love, la la la la la , la la la la la, la la la la la love me
Beni sevdiğin sürece, la la la la la , la la la la la, la la la la la,  beni sevdiğin

As long as you love, la la la la la , la la la la la, la la la la la love me
Beni sevdiğin sürece, la la la la la , la la la la la, la la la la la,  beni sevdiğin

[Big Sean]
I don`t know if this makes sense but, you`re my hallelujah
Herhangi bir anlam ifade eder mi  bilmiyorum ama, sen benim şükrettiğim şeysin

Give me a time and place, I`ll rendezvous it
Bana bir zaman ve yer söyle, ayarlayayım

I`ll fly you to it, I`ll beat you there    
Seni oraya uöuracağım, seni oraya hemen götüreceğim

Girl, you know I got you
Kızım biliyorsun, benimsin.

Us, trust, a couple things I can`t spell without U
Biz, güven, içinde sen olmadan heceleyememeğim iki şey

Now we on top of the world, cause that`s just how we do
Şimdi dünyanın tepesindeyiz, çünkü biz işte tam böyle yaparız

Used to tell me sky`s the limit,
Gökyüzü limittir  derlerdi

Now the sky`s our point of view
Şimdi limit bizim bakış açımız

Man, we stepping out like whoa (Oh God!)
Adamım, dışarı çıkarız ve oha ( Aman Tanrım )

Cameras point and shoot
Kameralar bize dönmüştür ve  kayıttadır

Ask me `what`s my best side?`
Bana en iyi yanın ne diye sorarlar

I stand back and point at you
Bir adım geri çekilip seni işaret ederim

You the one that I argue with, feel like I need a new girl to be bothered with
Kavda ettiğim sensin, sanki başka bir kız tarafından sıkılmaya ihtiyacım varmış gibi hissediyorum

But, the grass ain`t always greener on the other side, it`s green where you water it*
Ama, diğer tarafta çimler her zaman yeşil değildir, çimler ancak onları sulayan sensen yeşerir

So I know, we got issues baby, true, true, true
Bu nedenle, biliyorum, sorunlarımız var bebeğim, doğru, doğru, doğru

But I`d rather work on this you than to go ahead and start with someone new
Ama bu problemleri, devam edip yeni biriyle bastan başlamaksa, seninle yoluna koymayı tercih ederim,

As long as you love me
Beni sevdiğin sürece

We could be starving, we could be homeless, we could be broke
Açlıktan ölüyor olabiliriz, evsiz olabiliriz, beş parasız  olabiliriz

As long as you love me
Beni sevdiğin sürece

I`ll be your platinum, I`ll be your silver, I`ll be your gold
Platinin olacağım, gümüşün olacağım, altının olacağım

As long as you love, la la la la la , la la la la la, la la la la la love me ( X4)
Beni sevdiğin sürece, la la la la la , la la la la la, la la la la la,  beni sevdiğin

As long as you love me
Beni sevdiğin sürece



Çeviri Notu & Yeni Kelimeler

Keep it together : Toplanmak, bir araya gelmek anlamlarına gelir. Parça uyumu  açsında yukarıdaki çeviri yapılmıştır.

Beat : Vurmak, dövmek, yenmek anlamlarına gelir, ayrıca vuruş da demektir. Heart beat : Kalp atışı anlamındadır. Parçada da hemen anlamında kullanılmıştır

The grass looks greener on the other side: Davulun sesi uzaktan hoş gelir anlamına gelir ancak, çeviri yaparken ikinci cümlede yer alan anlam nedeniyle yukarıdaki çeviriyi  yapmayı uygun gördük.

Whoa : ( Argo ) Oha

Justin Bieber- As Long As You Love Me Official Video




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

2 yorum:

  1. çok güzel şarkı ♥ ♥ ♥

    YanıtlaSil
  2. tebrik ederim güzel çeviri. Diğer sitelerin hepsi We could be broke'u kırılmış olabiliriz diye çevirmiş ama yanlış, bu sitede doğru.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv