Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
28 Mart 2015 Cumartesi



The Weeknd - Earned It ( Fifty Shades of Grey Soundtrack )
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








The Weeknd - Earned It Şarkı Sözü Videosu





The Weeknd - Earned It Türkçe Çeviri


You make it look like it’s magic
Bunun sihir gibi görünmesini sağlıyorsun

Cause I see nobody, nobody but you, you, you
Çünkü kimseyi görmüyorum, kimseyi, ama sadece seni... seni...

I'm never confused
Kafam hiçbir zaman karışmaz

Hey, hey
Hey, hey

I'm so used to being used
Kullanılmaya çok alışığım

So I love when you call unexpected
Bu yüzden beni beklenmedik zamanlarda aramanı / çağırmanı  seviyorum

Cause I hate when the moment's expected
Çünkü o anın bekleniyor olmasından nefret ediyorum

So I'ma care for you, you, you
Bu yüzden seni, seni, seni umursuyorum

I'ma care for you, you, you, you, yeah
Bu yüzden seni, seni, seni umursuyorum, evet

Cause girl you're perfect
Çünkü kızım sen mükemmelsin

You're always worth it
Sen her zaman buna değersin

And you deserve it
Ve bunu hakediyorsun

The way you work it
İşleri yoluna koyma şeklinle

Cause girl you earned it
Çünkü kızım sen bunu kazandın

Girl you earned it
Kızım sen bunu kazandın

You know our love would be tragic
Biliyorsun aşkımız trajik olabilir

So you don't pay it, don't pay it no mind
Bu nedenle kafaya takma, kafaya takma

We live with no lies
Yalansız yaşıyoruz

Hey, hey
Hey, hey

You're my favorite kind of night
Sen benim sevdiğim tarz gecesin

I'm so used to being used
Kullanılmaya çok alışığım

So I love when you call unexpected
Bu yüzden beni beklenmedik zamanlarda aramanı  / çağırmanı  seviyorum

Cause I hate when the moment's expected
Çünkü o anın bekleniyor olmasından nefret ediyorum

So I'ma care for you, you, you
Bu yüzden seni, seni, seni umursuyorum

I'ma care for you, you, you, you, yeah
Bu yüzden seni, seni, seni umursuyorum, evet

Cause girl you're perfect
Çünkü kızım sen mükemmelsin

You're always worth it
Sen her zaman buna değersin

And you deserve it
Ve bunu hakediyorsun

The way you work it
İşleri yoluna koyma şeklinle

Cause girl you earned it
Çünkü kızım sen bunu kazandın

Girl you earned it
Kızım sen bunu kazandın

On that lonely night
O yalnız gecede

You said it wouldn't be love
Bunun aşk olamayacağını söyledin

But we felt the rush
Ama ikimizde sabırsızlığı ( telaşı )  hissettik

It made us believe it there was only us
Bu bizim sadece ikimizin olduğuna inanmamızı sağladı

Convinced we were broken inside, inside
İçeriden kırıldığımıza ikna etti, içeriden

I'm so used to being used
Kullanılmaya çok alışığım

So I love when you call unexpected
Bu yüzden beni beklenmedik zamanlarda aramanı / çağırmanı seviyorum

Cause I hate when the moment's expected
Çünkü o anın bekleniyor olmasından nefret ediyorum

So I'ma care for you, you, you
Bu yüzden seni, seni, seni umursuyorum

I'ma care for you, you, you, you, yeah
Bu yüzden seni, seni, seni umursuyorum, evet

Cause girl you're perfect
Çünkü kızım sen mükemmelsin

You're always worth it
Sen her zaman buna değersin

And you deserve it
Ve bunu hakediyorsun

The way you work it
İşleri yoluna koyma şeklinle

Cause girl you earned it
Çünkü kızım sen bunu kazandın

Girl you earned it
Kızım sen bunu kazandın





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv