Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
21 Mayıs 2015 Perşembe



Tom Odell - Another Love
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Tom Odell - Another Love  Şarkı Sözü Videosu




Tom Odell - Another Love Türkçe Çeviri 


I wanna take you somewhere so you know I care
Seni umursadığımı bilmen için seni bir yerlere götürmek istiyorum

But it's so cold and I don't know where
Ama çok soğuk ve seni nereye götürmem gerektiğini bilmiyorum

I brought you daffodils in a pretty string
Sana güzel bir buket içinde nergisler aldım

But they won't flower like they did last spring
Ama geçen ilkbahar açtıkları gibi açmayacaklar

And I wanna kiss you, make you feel alright
Ve seni öpmek istiyorum, kendini iyi hissetmeni sağlamak

I'm just so tired to share my nights
Gecelerimi paylaşamayacak kadar yorgunum

I wanna cry and I wanna love
Ağlamak istiyorum ve sevmek istiyorum

But all my tears have been used up
Ama tüm göz yaşlarım tükendi


On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta

All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta

All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta

All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

And if somebody hurts you, I wanna fight
Eğer birisi seni incitirse, dövüşmek isterim

But my hands been broken, one too many times
Ama ellerim kırık,  çok fazla kere

So I'll use my voice, I'll be so f**king rude
Bu nedenle sesimi kullanırım, çok fazla kabalaşacağım

Words they always win, but I know I'll lose
Sözler her zaman kazanır, ama ben kaybedeceğimi biliyorum

And I'd sing a song, that'd be just ours
Ve sadece bizim olacak olan bir şarkıyı söylerdim

But I sang 'em all to another heart
Ama hepsini ( tüm şarkıları ) başka bir kalbe söyledim

And I wanna cry I wanna learn to love
Ve ağlamak istiyorum, sevmeyi öğrenmek istiyorum

All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta


All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta


All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta

All my tears have been used up
Tüm göz yaşlarım tükendi

I wanna sing a song, that'd be just ours
Bizim olacak bir şarkı söylemek istiyorum

But I sang 'em all to another heart
Ama hepsini ( tüm şarkıları ) başka bir kalbe söyledim

And I wanna cry, I wanna fall in love
Ağlamak istiyorum, aşık olmak istiyorum

But all my tears have been used up
Ama tüm  göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta

But all my tears have been used up
Tüm  göz yaşlarım tükendi

On another love, another love
Başka bir aşkta, başka bir aşkta

But all my tears have been used up
Ama tüm  göz yaşlarım tükendi


Tom Odell - Another Love Official Video




Tom Odell - Another Love  (Dimitri Vangelis & Wyman Remix)





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

10 yorum:

  1. gerçekten başarılı bir sanatçı. 90 doğumlu olmasna rağmen çok daha genç görünüyor. james blunt ile coldplay arasında bir tarzı varmış gibi geliyor. eklediğiniz için teşekkürler. çok kötü kafama takıldı ama :D

    YanıtlaSil
  2. nasıl güzel bir şarkıdır ya. teşekkürler çeviriler için.

    YanıtlaSil
  3. bu şarkıyı dinlemekten kendimi alamıyorum. blogunuzu gerçekten çok seviyorum. teşekkürler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. sana katılıyorum. ben de sürekli dinliyorum. bence bu adam hak ettiği değeri görmüyor. çünkü ilk kez bu blogda rastladım. sonra çok araştırdım ve diğer şarkılarını da dinleyince çok etkilendim. bence çok başarılı bir müzisyen. sesi ve aksanı ise mükemmel. o kadar çok seviyorum ki anlatamam. ben de blogu hazırlayanlara tom odell'i ekledikleri ve onunla tanışmamı sağladıkları için çok teşekkür ederim. gönül bağı nedeniyle mutlaka şarkılarla ingilizce öğren blogundan açıp izliyorum. bu şekilde teşekkür ediyorum kendimce :)

      Sil
    2. Bu şarkının dimitri vangelis & Wyman Remixi Guzel

      Sil
    3. Bu şarkının dimitri vangelis & Wyman Remixi Guzel

      Sil
  4. Cara delevingeyi hatirlatan şarki

    YanıtlaSil
  5. Çeviri için teşekkür ederim ama anlamadım beni seviyor mu sevmiyor mu?!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Sevmek istiyor.. ama kırık yorgun kalbi iyilestirmek kolay olmayacaktır..

      Sil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar