Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
9 Haziran 2015 Salı



Shaggy Feat. Costi, Faydee, Mohombi
Habibi I need your love
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Shaggy - I Need Your Love Official Video




Shaggy - I Need Your Love  Türkçe Çeviri 


Ç.N: Şarkının orijinal hali aşağıdaki gibidir. Kelimelerin yazılışı bilinçli olarak bu şekilde bırakılmıştır. Örnek almayınız :)

Intro
Yeah, luv, it's party time
Evet, aşkım, parti zamanı

Mohombi, Costi, Shaggy ( rude boy )  Faydee

Chorus
Habibi lei, Habibi lei, Habibi lei lei lei lei-lei
( Arapça ) Aşkım, aşkım, aşkım

Habibi lei, Habibi lei, Habibi
Aşkım, aşkım, aşkım

I need your love, I need your love, I need your lalalalalala
Aşkına ihtiyacım var, aşkına ihtiyacım var, aşkına ihtiyacım var

Let me love you, oh-oh
İzin ver seni seveyim


Verse 1 : Shaggy
If I love ya, love me right back
Eğer seni seversem sen de hemen beni sev

The kind of love that keep you comin' back
Öyle bir aşk ki senin sürekli bana dönmene neden oluyor

If I love ya,  love me right back
Eğer seni seversem sen de hemen beni sev

Don't ever leave me, girl, don't do me that
Sakın beni terk etme, kızım, bana bunu yapma

So please stay, don't walk away
Lütfen  kal , gitme

Gimme another chance, mi love you the right (way!)
Bana başka bir şans ver, ben seni doğru  şekilde seviyorum


Ç.N : Şarkıcı,doğru bir dilbilgisi ile: 'I love you the right way ' demek istiyor

My true feelings pushing up
Gerçek hislerim içimden taşıyor

Woman, you luv me, can't do without
Kadın, sev beni, ( sensiz ) yapamam
Ç.N : Şarkıcı,doğru bir dilbilgisi ile: 'You love me.. ' demek istiyor


Verse 2: Faydee
Who am I without you by my side?
Sen yanımda değilken ben kimim?

Every little piece of my heart broken in the dark
Kalbimin tüm küçük parçaları karanlık içinde paramparça

Wishin' I could hold you now...
Seni kollarımın arasında tutmayı arzuluyorum

When you were here for me, I was not there for you
Sen burada benimleyken, ben yanında değildim

I was too blind, couldn't see what you did for me
Çok kördüm, bana yaptığın şeyi göremedim

Now I don't know what to do
Şimdi ne yapacağımı biliyorum



Bridge
Ladi ladi ram tam, ladi ladi ram tam

I'll be right here for you
Tam burada seni bekliyor olacağım

Ladi ladi ram tam, ladi ladi ram tam

I'll be calling out for you, can you hear me?
Sana haykıracağım, beni duyabilir misi?

(Toca toca latino!)
(-ispanyolca - Dokun, dokun Latin!)



Chorus
Habibi lei, Habibi lei, Habibi lei lei lei lei-lei
Aşkım, aşkım, aşkım

Habibi lei, Habibi lei, Habibi
Aşkım, aşkım, aşkım

(Quiero quie-ie, te quiero mi amor)
(-İspanyolca - Seni seviyorum aşkım )

I need your love, I need your love, I need your lalalalalala
Aşkına ihtiyacım var, aşkına ihtiyacım var, aşkına ihtiyacım var

 Let me love you, oh-oh
İzin ver,seni seveyim



Verse 3: Shaggy
And every time that you think to leave
Ve ayrılmayı düşündüğün her sefer

I'll be don't don't don't don't go
Gitme gitme gitme olacağım

And every time that you think of me
Ve beni düşündüğün her sefer

I'll want your big bright smile, just go
Senin büyük parlak gülüşünü isteyeceğim

There's no-one else but you, girl
Kimse yok, sadece sen varsın kızım

And when mi look at mi future, see you, girl
Geleceğime baktığım zaman, seni görüyorum kızım
Ç.N : Şarkıcı,doğru bir dilbilgisi ile: 'When I look at  my future...' demek istiyor

My true feelings pushing up
Gerçek hislerim içimden taşıyor

Woman, you luv me, can't do without
Kadın, beni sev, sensiz yapamam



Chorus
Habibi lei, Habibi lei, Habibi lei lei lei lei-lei
( Arapça ) Aşkım, aşkım, aşkım

Habibi lei, Habibi lei, Habibi
Aşkım, aşkım, aşkım

(Tengo baby)
(-İspanyolca- Benim bebeğim )

I need your love, I need your love, I need your lalalalalala
Aşkına ihtiyacım var, aşkına ihtiyacım var, aşkına ihtiyacım var


Let me love you, oh-oh
Seni sevmeme izin ver


Shaggy - I Need Your Love  Electro House Remix 




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar