Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
13 Ağustos 2015 Perşembe


Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








John Legend Feat Kimbra - Made to Love  Şarkı Sözü Videosu




John Legend  - Made to Love Türkçe Çeviri 

Hook
I was sent here for you
Senin için gönderildim

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

We were made to love
Aşık olmak için yaratıldık

You were sent for me too
Sen de benim için gönderildin

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

Verse 1
Oooh, I've never seen anything
Hiç böyle bir şey görmedim

It's much more than you and me
Bu, senin ve benim çok ötemde

Extraordinary machine
Sıradışı makine

Oooh, I've never loved, I've never loved
Hiç sevmedim, hiç sevmedim

Never loved someone like this
Kimseyi böyle sevmedim

All I know is...
Tüm bildiğim...


Hook
I was sent here for you
Senin için gönderildim

We were made to love
Seni sevmek için yaratıldım

We were made to love
Aşıl olmak için yaratıldık

You were sent for me too
Sen de benim için gönderildin

We were made to love
Aşıl olmak için yaratıldık

We were made to love
Aşıl olmak için yaratıldık


Interlude
All made for love, we were made to love...
Hepimiz aşk için yaratıldık, aşk için yaratıldık


Hook
I was sent here for you
Senin için gönderildim

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

We were made to love
Aşık olmak için yaratıldık

You were sent for me too
Sen de benim için gönderildin

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

We were made to love



Aşık olmak için yaratıldık


Verse 2
Oooh, have you ever known
Hiç biliyor muydun

We laid your eyes on
İlk kez gördük

The perfect work of art
Harika sanat eseri

I knew right from the start
İlk andan itibaren biliyordum

Oooh, I was never sure of a God before
Daha önce bir Tanrı'nın olduğundan hiç emin değildim

But I know he must exist
Ama biliyorum ki Tanrı var olmalı

He created this...
O bunu yarattı...


Hook
I was sent here for you
Senin için gönderildim

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

We were made to love
Aşık olmak için yaratıldık

You were sent for me too
Sen de benim için gönderildin

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

We were made to love



Aşık olmak için yaratıldık


Interlude
All made for love, we were made to love...
Hepimiz aşk için yaratıldık, aşk için yaratıldık


Hook
I was sent here for you
Senin için gönderildim

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

We were made to love
Aşık olmak için yaratıldık

You were sent for me too
Sen de benim için gönderildin

We were made to love


Aşık olmak için yaratıldık

We were made to love



Aşık olmak için yaratıldık


Outro
I was sent here for you
Senin için gönderildim

You were sent for me too
Sen de benim için gönderildin

I was sent here for you
Senin için gönderildim

You were sent for me too
Sen de benim için gönderildin


John Legend  - Made to Love  Live 1


John Legend  - Made to Love  Live 2




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

4 yorum:

  1. şarkıya aşık oldum ya. bunu neden daha önce duymamışım. sabaha kadar dinlerim artık. emeğinize sağlık

    YanıtlaSil
  2. süper şarkıdır görünce yine tıkladım ve takıldım :))) john legend son yılların en başarılı müzik adamlarından biridir. daha çok şarkısını da ekleyin lütfen. insanların kulaklarının pası silinsin. piyasa o kadar aynı tarz şarkılarla dolu ki bunun gibi şarkılar içimizi açıyor, nefes alıyoruz. teşekkürler

    YanıtlaSil
  3. şarkı gerçekten muhteşem. ben be burada keşfeden gruba dahilim. çok etkilendim

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar