Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
27 Ağustos 2015 Perşembe

Reamonn Supergirl ( 2000 Versiyonu )  / Anna Naklab Supergirl ( 2015 Versiyonu )
Şarkı Sözü Videoları ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )



Photo: Melissa Benoist


Şarkı Hakkında

Reamonn grubu tarafından 2000 yılında yayınlanmış olan bu parça,  o tarihlerde ülkemizdeki radyo istasyonlarının da en çok çaldıkları şarkıların arasına girmişti. Günümüzde aynı şarkı Alman şarkıcı Anna Naklab tarafından yeniden yorumlanmıştır ve radyolarda sıklıkla çalınmaktadır. Şarkının her iki versiyonunu da burada bulabilirsiniz. İki versiyon arasında sadece çok ufak bir farklılık vardır. Şarkı sözlerinde bunu ilgili yerde bildirdik. Şarkıda, dışarıdan çok güçlü görünen ( ve güçlü olan ) ama içinde karmaşa yaşayan bir kız resmedilmektedir. Keyifli seyirler dileriz.

Reamonn - Supergirl Şarkı Sözü Videosu ( 2000 Versiyonu )





 Anna Naklab Feat. Alle Farben - Supergirl Şarkı Sözü Videosu  ( 2015 Versiyonu )

NOT: Youtube'da yayınlanan şarkı sözü videoları telif hakları nedeniyle kaldırılmıştır. Bu nedenle resmi klibi ekledik. Sözleri aşağıdan takip ediniz.




Supergirl Türkçe Çeviri 


Verse 1
You can tell by the way she walks that she's my girl
Yürüyüş şeklinden benim kızım olduğunu anlayabilirsin

You can tell by the way she talks, she rules the world
Konuşma şeklinden dünyayı yönettiğini anlayabilirsin

You can see in her eyes that no one is her chain
Gözlerinden kimsenin onun zinciri olmadığını anlayabilirsin

She's my girl
O, benim kızım

My supergirl
Benim süper kızım



Refrain
And then she'd say:
Ve sonra o derdi ki:

"It's okay, I got lost on the way
"Sorun değil, kayboldum

But I'm a supergirl and supergirls don't cry"
Ama ben bir süper kızım ve süper kızlar ağlamaz"

And then she'd say:
Ve sonra o derdi ki:

"It's alright, I got home late last night
"Sorun değil, dün gece eve geç gittim

But I'm a supergirl and supergirls just fly"
Ama ben bir süper kızım ve süper kızlar sadece uçar"



 [Bridge 1 ( Bridge 1 bölümü sadece 2015 versiyonunda vardır.)
Supergirls don't cry
Süper kızlar ağlamaz

And then she'd say:
Ve sonra o derdi ki:

"It's alright, I got home late last night
"Sorun değil, dün gece eve geç gittim

But I'm a supergirl and supergirls just fly"
Ama ben bir süper kızım ve süper kızlar sadece uçar"]



Verse 2
And then she'd say:
Ve sonra o derdi ki:

"That nothing can go wrong
"Hiçbir şey ters gidemez

When you're in love
Sen aşıkken

What can go wrong?"
Ne yanlış gidebilir?"

Then she'd laugh
Sonra gülerdi

The night time into day
Gece güne karışırdı

Pushing her fear further long
Korkusunu daha öteye iterek



Refrain
And then she'd say:
Ve sonra o derdi ki:

"It's okay, I got lost on the way
"Sorun değil, kayboldum

But I'm a supergirl and supergirls don't cry"
Ama ben bir süper kızım ve süper kızlar ağlamaz"

And then she'd say:
Ve sonra o derdi ki:

"It's alright, I got home late last night
"Sorun değil, dün gece eve geç gittim

But I'm a supergirl and supergirls just fly"
Ama ben bir süper kızım ve süper kızlar sadece uçar"



Verse 3
And then she'd shout down the line
Ve sonra tamamen bağırırdı

Tell me she's got no more time
Daha fazla vakti olmadığını söylerdi

Cause she's a supergirl
Çünkü o bir süper kız

And supergirls don't hide
Ve süper kızlar saklanmaz

And then she'd scream in my face
Ve sonra yüzüme haykırırdı

Tell me to leave, leave this place
Buradan gitmemi söylerdi

Cause she's a supergirl
Çünkü o bir süper kız

And supergirls just fly
Ve süper kızlar sadece uçar




Bridge 2
Yes, she's a supergirl, a supergirl
Evet, o bir süper kız, bir süper kız

She's sewing seeds, she's burning trees
Tohumları dikiyor, ağaçları yakıyor

She's sewing seeds, she's burning trees
Tohumları dikiyor, ağaçları yakıyor

Yes, she's a supergirl, a supergirl
Evet, o bir süper kız, bir süper kız

A supergirl, my supergirl
Bir süper kız, benim süper kızım




TO BUY THE 2000 VERSION OF THE SONG CLICK HERE  , ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM  )

TO BUY THE 2015 VERSION OF THE SONG CLICK HERE  , ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM  )

3 yorum:

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar