Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
3 Eylül 2015 Perşembe




Christina Perri - A Thousand Years
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







Christina Perri - A Thousand Years Şarkı Sözü Videosu




Christina Perri - A Thousand Years Türkçe Çeviri 


Verse 1
Heart beats fast
Kalp hızlı çarpar

Colors and promises
Renkler ve sözler

How to be brave
Nasıl güçlü olunur

How can I love when I'm afraid
Korkarken nasıl sevebilirim

To fall
Düşmek

But watching you stand alone
Ama senin yalnız duruşunu izlemek

All of my doubt
Tüm şüphelerim

Suddenly goes away somehow
Bir anda, bir şekilde ortadan kaybolur

One step closer
Bir adım daha yakın



Chorus
I have died every day waiting for you
Seni beklerken her gün öldüm

Darlin' don't be afraid
Aşkım korkma

I have loved you for a thousand years
Seni bin yıl sevdim

I'll love you for a thousand more
Ve bir bin yıl daha seveceğim



Verse 2
Time stands still
Zaman sabit kalır

Beauty in all she is
Sahip olduğu her şeydeki güzellik

I will be brave
Güçlü olacağım

I will not let anything take away
Hiçbir şeyin almasına izin vermeyeceğim

What's standing in front of me
Önümde ne durursa

Every breath,
Her nefes

Every hour has come to this
Her saat beni bu noktaya getirdi

One step closer
Bir adım daha yakın



Chorus
I have died every day
Her gün öldüm

Waiting for you
Seni beklerken

Darlin' don't be afraid
Aşkım korkma

I have loved you for a thousand years
Seni bin yıl sevdim

I'll love you for a thousand more
Ve bir bin yıl daha seveceğim

And all along I believed
Ve en başından beri inandığım

I would find you
Seni bulacaktım

Time has brought your heart to me
Zaman, kalbini bana getirdi

I have loved you for a thousand years
Seni bin yıl sevdim

I'll love you for a thousand more
Ve bir bin yıl daha seveceğim

One step closer
Bir adım daha yakın

One step closer
Bir adım daha yakın



Chorus
I have died every day
Her gün öldüm

Waiting for you
Seni beklerken

Darlin' don't be afraid
Aşkım korkma

I have loved you for a thousand years
Seni bin yıl sevdim

I'll love you for a thousand more
Ve bir bin yıl daha seveceğim

And all along I believed
Ve en başından beri inandığım

I would find you
Seni bulacaktım

Time has brought your heart to me
Zaman, kalbini bana getirdi

I have loved you for a thousand years
Seni bin yıl sevdim

I'll love you for a thousand more
Ve bir bin yıl daha seveceğim

One step closer
Bir adım daha yakın

One step closer
Bir adım daha yakın


Christina Perri - A Thousand Years  Official Video




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

2 yorum:

  1. Bu şarkıyı çok seviyorum çünkü şuan deliler gibi özlediğim kişinin bana ben yokken bunu dinle çok mutlu olacaksın dedigi sarki ve o yok suan ama ne kadar bu şarkıyı dinlesemde çok mutlu olamiyorum ona ihtiyacım var çünkü

    YanıtlaSil
  2. çok etkileyici bi şarkı

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar