Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
11 Aralık 2015 Cuma



David Guetta Feat. Emeli Sande - What I Did For Love
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )





y

David Guetta - What I Did For Love Şarkı Sözü Videosu




David Guetta - What I Did For Love Türkçe Çeviri 


Verse 1
Talking loud, talking crazy
Bağırarak konuşmak, çılgın konuşmak

Locked me outside
Beni dışarıya kilitledi

Praying for the rain to come
Yağmurun yağması için dua ederek

Bone dry again
Kemik kadar kuru yine

Guess it's true what they say
Sanırım söyledikleri şey doğru

I'm always late
Hep geç kalıyorum

Say you need a little space
Biraz alana ihtiacın olduğunu söylüyorsun

And I'm in your way
Ve ben senin önünü kapatıyorum



Pre-Chorus
It hurts, but I remember every scar
Acıtıyor, her yarayı hatırlıyorum

And I've learnt that living is the hardest part
Ve yaşamanın en zor bölüm olduğunu öğrendim

I can't believe what I did for love
Aşk için yaptığım şeye inanamıyorum

I can't believe what I did for us, oh
Bizim için yaptığım şeye inanamıyorum

Crash and we burn into flames
Çarpar ve alevler içinde yanarız

Stitch myself up and I'd do it again
Kendimi dikerim ( yaralarımı sararım ) ve yeniden ( aynı şeyi )  yaparım

I can't believe what I did for love
Aşk için yaptığım şeye inanamıyorum

What I did for love
Aşk için yaptığım şey



Chorus
What I did for love
Aşk için yaptığım şey

What I did for love
Aşk için yaptığım şey

What I did for love
Aşk için yaptığım şey

What I did for love
Aşk için yaptığım şey



Verse 2
I'm a fool for your games
Senin oyunlarında bir aptalım

But I'd always play
Ama hep oynardım

Can't admit it was a waste
Bunun bir kayıp olduğunu itiraf edemem

Just too much at stake
Sadece çok fazla tehlikeli



Pre-Chorus
It hurts, but I remember every scar
Acıtıyor, her yarayı hatırlıyorum

And I've learnt that living is the hardest part
Ve yaşamanın en zor bölüm olduğunu öğrendim

I can't believe what I did for love
Aşk için yaptığım şeye inanamıyorum

I can't believe what I did for us, oh
Bizim için yaptığım şeye inanamıyorum

Crash and we burn into flames
Çarpar ve alevler içinde yanarız

Stitch myself up and I'd do it again
Kendimi dikerim ( yaralarımı sararım ) ve yeniden ( aynı şeyi )  yaparım

I can't believe what I did for love
Aşk için yaptığım şeye inanamıyorum

What I did for love
Aşk için yaptığım şey



Chorus
What I did for love
Aşk için yaptığım şey

What I did for love
Aşk için yaptığım şey

What I did for love
Aşk için yaptığım şey

What I did for love
Aşk için yaptığım şey


,


TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv