Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
12 Aralık 2015 Cumartesi



Pere Ubu -  Road to Utah
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








Pere Ubu -  Road to Utah  Official Video




Pere Ubu -  Road to Utah  Türkçe Çeviri 


Verse 1
Follow the moon
Ayı takip et

Drive under the sea
Denizin altından sür

Fiction is swallowing me
Kurgu beni yutuyor

I say, "Here I am"
Diyorum ki , "Buradayım"

The sea is gone
Deniz ortadan kayboldu

Tide is pulling me on
Gelgit beni çekiyor

Is pulling me on
Beni çekiyor



Verse 2

I hear 15 monkeys with carnival eyes
Karnaval gözlü 15 maymunu duyuyorum

My head is full of spies
Kafamın içi sineklerle dolu

Nothing to show for
Göstereek bir şey yok

Nothing to choose
Seçecek bir şey yok

So, I follow the clues
Bu nedenle ipuçlarını takip ediyorum

I follow the clues
İpuçlarını takip ediyorum



Verse 3
The dark is a fiction that is swallowing me
Karanlık beni yutan bir kurgu

I say, "Here I am but the sea is gone"
Diyorum ki, "Ben buradayım ama deniz yok oldu"

It's a trumped up tide that is pulling me on
Beni çeken uydurma bir gelgit

I got nothing to show for and nothing to choose
Elimde bir şey yok ve seçecek bir şey yok

I've got badly written lines and I'm following cues
Kötü bir şekilde yazılmış satırlarım var ve ipuçlarını takip ediyorum

I hear 15 monkeys and I wanna cry
On beş meymun duyuyorum ve ağlamak istiyorum

"It's a dime store story with a Fortean twist."
"Bu, olağandışı bir ters döngüsü olan ucuz bir hikaye"

I say, "Hey!"
Diyorum ki, "Hey"



'Tide'  Ne Demek?


Medcezir, gelgit demektir.


'Trumped Up'  Ne Demek?

 Uydurma, uyduruk, düzmece anlamlarına gelir.



'Dime'  Ne Demek?




On sent değerinde madeni para demektir. Aynı zamanda ucuz anlamına gelir.





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv