Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
2 Aralık 2015 Çarşamba



Soft Cell - Tainted Love ( The 1980s )
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )




Soft Cell - Tainted Love Şarkı Sözü Videosu


 


Soft Cell - Tainted Love Türkçe Çeviri 


Verse1
Sometimes I feel I`ve got to run away 
Bazen kaçmak zorunda olduğumu hissediyorum 

I`ve got to get away
Kurtulmak zorundayım

From the pain you drive into the heart of me 
Kalbime koyduğun acıdan

The love we share
Seems to go nowhere 
Paylaştığımız aşk bir yere varacakmış gibi durmuyor 

I`ve lost my light 
Işığımı kaybettim 

I toss and turn I can`t sleep at night 
Yatağımda bir o yana bir bu yana dönüyorum, geceleri uyuyamıyorum 


Chorus
Once I ran to you (I ran) 
Bir zamanlar sana koştum (Koştum) 

Now I`ll run from you 
Şimdi senden kaçıyorum 

This tainted love you`ve given 
Verdiğin bu kirletilmiş aşk 

I give you all a boy could give you 
Sana bir çocuğun verebileceği her şeyi verdim 

Take my tears and that`s not nearly all 
Gözyaşlarımı al ve bu tamamı değil 

Tainted love 
Lekeli aşk 

Tainted love 
Lekeli aşk 


Verse 2
Now I know
Şimdi biliyorum

I`ve got to run away 
Kaçmak zorundayım

I`ve got to get away 
Kurtulmak zorundayım

You don`t really want any more from me
To make things right 
Artık benden gerçekten işleri yoluma koymamı istemiyorsun

You need someone to hold you tight 
Sana sımsıkı sarılacak birine ihtiyacın var

You think love is to pray 
Aşkın dua etmek olduğunu düşünüyorsun 

But I`m sorry I don`t pray that way 
Ama üzgünüm ben o şekilde dua etmem 


Chorus
Once I ran to you (I ran) 
Bir zamanlar sana koştum (Koştum) 

Now I`ll run from you 
Şimdi senden kaçıyorum 

This tainted love you`ve given 
Verdiğin bu kirletilmiş aşk 

I give you all a boy could give you 
Sana bir çocuğun verebileceği her şeyi verdim 

Take my tears and that`s not nearly all 
Gözyaşlarımı al ve bu tamamı değil 

Tainted love 
Lekeli aşk 

Tainted love 
Lekeli aşk 


Outro
Don`t touch me please 
Dokunma bana lütfen 

I cannot stand the way you tease 
Alay etme şekline katlanamıyorum 

I love you though you hurt me so 
Beni incitmene rağmen seni seviyorum 

Now I`m going to pack my things and go 
Şimdi eşyalarımı toplayacağım ve gideceğim 

Touch me baby, tainted love  ( x 4 )
Dokun bana bebeğim, lekeli aşk 


Kelime ve Dilbilgisi Notları


'Tainted Love' Ne Demek?
Lekeli aşk demektir. İlişkinin bozulmasını ve eski güzelliğini kaybetmesini anlatmak için konuşma dilinde kullanılır.



'Toss and Turn' Ne Demek?

Rahatsız bir durumu anlatır:Yatağında bir o yana bir bu yana dönüp durmak ama uyuyamamak demektir.



'Have Got To  /  Have To' Kullanımları ile İlgili Mini Notlar

Her iki yapı da aynıdır ve zorunluluk anlatmak için kullanılır.

I have to go to work tomorrow. ( Yarın işe gitmek zorundayım. )
She has to go to work tomorrow. ( Yarın işe gitmek zorunda. )

I have got to go to work tomorrow. ( Yarın işe gitmek zorundayım. )
She has got to go to work tomorrow. ( Yarın işe gitmek zorunda. )

Konuşma Dili: I gotta help him. ( Gotta = Have to / Have got to )


Not: Bu kulanım yazı diline uygun değildir. İş yazışmalarınızda, okul sınavlarınızda ya da projelerinizde kullanmayın. Konuşma dili içn uygundur.


Soft Cell - Tainted Love Official Video




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

2 yorum:

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar

Arşiv