Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
22 Şubat 2016 Pazartesi




Richard Ashcroft A Song For The Lovers
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







Richard Ashcroft A Song For The Lovers Şarkı Sözü Videosu


Richard Ashcroft A Song For The Lovers Türkçe Çeviri 


Verse 1
I spend the night, yeah looking for my inside
Geceyi, evet, kendi içimi arayarak geçiriyorum

In a hotel room waiting for you
Bir otel odasında seni bekleyerek

We're gonna make it tonight
Bu gece başaracağız

Yeah, something in the air tells me the time is right
Evet, bir his bana bunun doğru zaman olduğunu söylüyor

So we better get on
O zaman en iyisi devam edelim


Chorus
DJ, play a song for the lovers, tonight
DJ, aşıklar için bir şarkı çal, bu gece

Please, play a song for the lovers, tonight
Lütfen, aşıklar için bir şarkı çal, bu gece


Verse 2
Don't wanna wait
Beklemek istemiyorum

Lord, I've been waiting all my life but I'm too late again,
Tanrım, tüm hayatım boyunca bekledim ama yine çok geç kaldım

I know, but I was scared
Biliyorum, ama korkmuştum

Can't you see?
Göremiyor musun?

Oh, I'm moving like a train into some foreign land
Ah, herhangi bir yabancı ülkedeki bir tren gibi hareket ediyorum

I ain't got a ticket for this ride but I will
Bu seyahat için biletim yok, ama olacak

Ooh, to the soul of my lover, tonight
Ah aşkımın ruhuna seyahat için

DJ, play a song for my lover, tonight,
DJ, aşkım için bir şarkı çal, bu gece


Chorus 2
DJ, play a song for my lover, tonight,
DJ, aşkım için bir şarkı çal, bu gece

Please, play a song for the lovers, tonight
Lütfen, aşıklar için bir şarkı çal, bu gece

(Can't stop looking back, no no)
(Geriye bakmaktan kendimi alamıyorum )

DJ, play a song for my lover, tonight,
DJ, aşkım için bir şarkı çal, bu gece

(One more for the lovers)
(Aşıklar için de bir tane daha)

Please play a song for my lover, tonight
Lütfen, aşkım için bir şarkı çal, bu gece

( One more for the night, all night, all night)
(Gece için bir tane daha, tüm gece, tüm gece)



Outro
Oh, no, oh, brother, won't you lend a hand
Ah, hayır, ah kardeşim, yardım etmeyeceksin

I'm alone in a room and I'm waiting for love
Bir odada yalnızım ve aşk için bekliyorum

I don't know when this train's gonna stop
Bu trenin ne zaman duracağını bilmiyorum

But I tell you friend, I don't wanna get off
Ama sana söylüyorum arkadaşım, inmek istemiyorum

(Please, play a song for the lovers, tonight)
( Lütfen, aşıklar için bir şarkı çal, bu gece )

Ohbrother, won't you lend a hand?
Ah kardeşim, yardım etmeyecek misin?

I'm alone in a room and I'm waiting for love
Bir odada yalnızım ve aşk için bekliyorum

I don't know when this train's gonna stop
Bu trenin ne zaman duracağını bilmiyorum

But I tell you friend, I don't wanna get off
Ama sana söylüyorum arkadaşım, inmek istemiyorum


Kelime Bilgisi

'Look For' Ne Demek?

( Phrasal Verb ) Aramak demektir.

I am looking for my keys. ( Anahtarlarımı arıyorum.)


'Something In The Air' Ne Demek?

Birebir çevirisi havada bir şey var demektir. Türkçede bu tabirin birebir karşılığı yoktur ama insanın içinden gelen bir hissi anlattığını düşünebilirsiniz.


'Get On' Ne Demek?

İlk akla gelen ve başlangıç seviyesindeki öğrenciler tarafından en çok kullanılan anlamı:
Get on: Bir taşıta binmek X Get Off: Bir taşıttan inmek
Get on: İlerlemek, yaş almak, birisi ile anlaşmak anlamlarına da gelir.


'Lend A Hand' Ne Demek?


Yardım etmek demektir. 


Dilbilgisi Notları

'Be Gonna' Ne Demek?
Gelecek zaman yapısı olan 'be going to' ile aynı anlamdadır. Konuşma İngilizcesinde sıklıkla kullanılır. Resmi yazışmalarda ve kompozisyon yazarken kullanılmaz.

I am going to visit my brother. = I am gonna visit my brother. ( Kardeşimi ziyaret edeceğim. )


'Wanna' Ne Demek?
'Want to' demektir. Konuşma İngilizcesinde sıklıkla kullanılır. Resmi yazışmalarda ve kompozisyon yazarken kullanılmaz.

I wanna visit my brother. = I want to visit my brother. ( Kardeşimi ziyaret etmek istiyorum. )


Richard Ashcroft A Song For The Lovers Official Video




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

7 yorum:

  1. şarkıyı dinledim dedim ben bunu niye bilmiyorum. üşenmedim araştırdım bundan tam 16 yıl önce çıkmış bu şarkı yani ben iki yaşındaymışım. normaldir yani bilmemem. çok etkileyici bir şarkı. teşekkür ederim sanırsam on defa dinledim bu yorumu yazmadan önce.

    YanıtlaSil
  2. şarkıya öldüm bittim ya.süper

    YanıtlaSil
  3. sarki o kadar ii ki ne desem. kelime bilgisi icin tsk ederim kendi adima. sureki takipteyim baska siteye bakmaz oldum. adminlerin ellerine saglik.

    YanıtlaSil
  4. çok çok çok iyi bi şarkı. resmen içine çekiyor insanı

    YanıtlaSil
  5. Emekleriniz için teşekkürler 👍

    YanıtlaSil
  6. Sarki güzel secim..tebrikler

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar