Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
21 Nisan 2016 Perşembe






Darren Hayes - Insatiable
Şarkı Sözü Videosu ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )






 Darren Hayes - Insatiable  Şarkı Sözü Videosu


Darren Hayes - Insatiable Türkçe Çeviri 

Verse 1
When moonlight crawls along the street chasing away the summer heat
Ay ışığı, yaz sıcaklığını kovalayarak cadde boyunca süründüğünde

Footsteps outside somewhere below
Dışarıda, aşağıda bir yerlerde ayak sesleri geliyor

The world revolves I let it go
Dünya dönüyor, akışına bırakıyorum

We build our church above this street
Bu sokağın yukarısına kilisemizi inşa ediyoruz

We practice love between these sheets
Bu çarşafların arasında aşk yapıyoruz

The candy sweetness scent of you
Senin şeker tatlılığındaki kokun

It bathes my skin I'm stained by you
Tenimi yıkıyor, senin tarafından lekeleniyorum

And all I have to do is hold you
Ve yapmam gereken tek şey sana sarılmak

There's a racing in my heart
Kalbimde bir yarış var

I am barely touching you
Sana zorlukla dokunuyorum


Chorus
Turn the lights down low
Işıkları kıs

Take it off, let me show my love for you insatiable
Üzerini çıkar, sana karşı olan doyumsuz aşkımı göstermeme izin ver

Turn me on, never stop
Beni baştan çıkar,  asla durma

Wanna taste every drop
Her damlayı tatmak istiyorum

My love for you insatiable
Sana olan aşkım  doyumsuz


Verse 2
The moonlight plays upon your skin
Ay ışığı teninin üzerinde dans ediyor

A kiss that lingers takes me in
Uzun süren bir öpücük beni içeri alıyor

I fall asleep inside of you
Senin içinde uyuyakalıyorum

There are no words
Hiçbir sözcük yok

There's only truth
Sadece gerçek var

Breathe in, breathe out
Nefes al nefes ver!

There is no sound
Hiç ses yok

We move together up and down
Birlikte aşağı yukarı hareket ediyoruz

We levitate our bodies soar
Havaya yükseliyoruz vücutlarımız uçuyor

Our feet don't even touch the floor
Ayaklarımız zemine bile değmiyor

And nobody knows you like I do
Ve hiç kimse seni benim tanıdığım gibi tanımıyor

The world doesn't understand
Dünya anlamıyor

But I grow stronger in your hands
Ama ellerinde daha güçleniyorum


Chorus
Turn the lights down low
Işıkları kıs

Take it off, let me show my love for you insatiable
Üzerini çıkar, sana karşı olan doyumsuz aşkımı göstermeme izin ver

Turn me on, never stop
Beni baştan çıkar,  asla durma

Wanna taste every drop
Her damlayı tatmak istiyorum

My love for you insatiable
Sana olan aşkım  doyumsuz


Verse 3
We never sleep, we're always holdin' hands
Hiç bir zaman uyumuyoruz, her zaman elele tutuşuyoruz

Kissin' for hours talkin' makin' plans
Saatlerce öpüşüyor, konuşuyor, planlar yapıyoruz

I feel like a better man
Kendimi sanki daha iyi bir adammışım gibi hisediyorum

Just being in the same room
Sadece aynı odada olduğumuz için

We never sleep; there's just so much to do
Hiçbir zaman uyumayız; yapacak çok şey var

Too much to say
Söyleyecek çok fazla şey

Can't close my eyes when I'm with you
Seninle birlikte olduğumda gözlerimi kapatamam

Insatiable, the way I'm loving you
Doyumsuz, seni sevme şeklim


Chorus
Turn the lights down low
Işıkları kıs

Take it off, let me show my love for you insatiable
Üzerini çıkar, sana karşı olan doyumsuz aşkımı göstermeme izin ver

Turn me on, never stop
Beni baştan çıkar,  asla durma

Wanna taste every drop
Her damlayı tatmak istiyorum

My love for you insatiable
Sana olan aşkım  doyumsuz


Chorus
Turn the lights down low
Işıkları kıs

Take it off let me show my love for you insatiable
Üzerini çıkar, sana karşı olan doyumsuz aşkımı göstermeme izin ver

Turn me on, never stop
Beni baştan çıkar,  asla durma

Wanna taste every drop
Her damlayı tatmak istiyorum

My love for you insatiable
Sana olan aşkım  doyumsuz




Kelime ve Dilbilgisi Notları

'Crawl' Ne Demek?

Sürünmek, emeklemek demektir.



'Let it go' Ne Demek?
Akışına bırakmak anlamına gelir ve çok sıklıkla kullanılır.


'Drop' Ne Demek?



Damla demektir.


'Moonlight' Ne Demek?

Moon: Ay
Light: Işık
Moonlight: Ay ışığı demektir.


' Levitate ' Ne Demek?


Beyin gücü ile havaya yükselmek anlamına gelir.


'Soar ' Ne Demek?

Havada süzülmek, uçmak anlamlarına gelir



'Wanna' Ne Demek?
'Want to' demektir. 'Wanna' günlük konuşma İngilizcesinde sıklıkla kullanılır ancak, resmi yazışmalarda ya da kompozisyon yazarken kesinlikle kullanmamalısınız. Arkadaşlarınızla mesajlaşırken, günlük hayatta konuşurken kullanın.
Örnek Cümle:
I wanna buy a car. = I want to buy a car. ( Bir araba almak istiyorum. )


Darren Hayes - Insatiable  Official Video






TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

3 yorum:

  1. harika bir şarkı ve kesinlikle mükemmel bir sanatçı.lütfen daha fazla şarkısını çevirin.

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar