Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
25 Eylül 2014 Perşembe



Rihanna - Diamonds
İngilizce şarkı sözü videosu -Official Video
(Türkçe çevirisi ekli video )










Rihanna - Diamonds

OFFICIAL LYRIC VIDEO (Resmi Şarkı Sözü Videosu- Türkçe Çevirileri Videonun Altında Bulabilirsiniz)



 

LYRICS AND THE NEW VOCABULARY ( ŞARKI SÖZLERİ VE YENİ SÖZCÜK HAZİNESİ)


DIAMONDS ( ELMASLAR)


Shine bright like a diamond
Bir elmas gibi ışılda

Find light in the beautiful sea
Güzel denizde ışığı bul

I choose to be happy
Ben mutlu olmayı seçtim

You and I, you and I
Sen ve ben, sen ve ben

We’re like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibiyiz

You’re a shooting star I see
Sen gördüğüm kayan bir yıldızsın 

A vision of ecstasy
Büyük bir sevincin hayali

When you hold me, I’m alive
Beni tuttuğunda hayattayım

We’re like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibiyiz

I knew that we’d become one right away
Hemen bir olacağımızı biliyordum.

Oh, right away
Ah, hemen

At first sight I felt the energy of sun rays
İlk görüşte güneş ışınlarının enerjisini hissettim

I saw the life inside your eyes
Gözlerinin içindeki hayatı gördüm


So shine bright, tonight you and I
Bu nedenle parla, bu gece sen ve ben

We’re beautiful like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar kadar güzeliz

Eye to eye, so alive
Göz göze, o kadar hayattayız ki

We’re beautiful like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar kadar güzeliz

Shine bright like a diamond
Bir elmas gibi ışılda

Shining bright like a diamond
Bir elmas gibi ışıldıyor

Palms rise to the universe
Palmiyeler kainata kadar yükseliyor

As we moonshine and molly
Aynen moonshine ve molly'nin etkisinde olan bizim gibi ( Alkolün etkisinden bahsediyor )


Feel the warmth, we’ll never die
Scaklığı hisset, biz asla ölmeyeceğiz

We’re like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibiyiz

You’re a shooting star I see
Sen gördüğüm kayan bir yıldızsın 


A vision of ecstasy
Büyük bir sevincin hayali

When you hold me, I’m alive
Beni tuttuğunda hayattayım

We’re like diamonds in the sky
Gökyüzündeki elmaslar gibiyiz

At first sight I felt the energy of sun rays
İlk görüşte güneş ışıklarının enerjisini hissettim

I saw the life inside your eyes
Gözlerinin içinde hayatı gördüm

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar