Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
4 Aralık 2014 Perşembe

Johnny Cash - Hurt
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )









Johnny Cash - Hurt  Şarkı Sözü Videosu




Johnny Cash - Hurt Türkçe Çeviri


Johnny Cash- Hurt

I hurt myself today
Bugün kendimi incittim

To see if i still feel
Hala hissediyor muyum anlamak için

I focus on the pain
Acıya odaklandım

The only thing that's real
Gerçek olan tek şey

The needle tears a hole
İğne bir delik açar

The old familiar sting
Eski bilindik sızı

Try to kill it all away
O acıyı kesmeyi denedim

But I remember everything
Ama her şeyi hatırlıyorum

What have I become?
Ben ne oldum?

My sweetest friend
Benim en tatlı arkadaşım

Everyone I know
Tanıdığım herkes

Goes away in the end
En sonunda gitti

You could have it all my empire of dirt
Toz imparatorluğumun hepsine sahip olabilirsin

I will let you down
Seni yüzüstü bırakacağım

I will make you hurt
Canını acıtacağım

I wear the crown of thorns upon my lier's chair 
Saltanat tacımı dilenci sandalyemin üzerinde giyerim 


Full of broken thoughts I can not repair
Tamir edemeyeceğim kırılmış düşüncelerle dolu 


Beneath the stain of time
Zamanın lekesi altında

The feeling disappears
Duygu yok oluyor

You are someone else
Sen başka birisisin

I am still right here
Ben hala tam buradayım

What have I become my sweetest friend?
Ben ne oldum en tatlı dostum?


Everyone I know
Tanıdığım herkes

Goes away in the end
En sonunda gitti

You could have it all my empire of dirt
Benim toz imparatorluğumun hepsine sahip olabilirsin

I will let you down
Seni yüzüstü bırakacağım

I will make you hurt
Canını acıtacağım

If I could start again
Eğer yeniden başlayabilseydim

A million miles away
Bir milyon mil ötede

I would keep myself
Kendini korurdum

I would find a way

Bir yolunu bulurdum

  Johnny Cash - Hurt Official Video









TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar