Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
17 Aralık 2014 Çarşamba


Kansas - Carry On My Wayward Son
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )











Kansas - Carry On My Wayward Son Şarkı Sözü Videosu





Kansas - Carry On My Wayward Son Türkçe Çeviri


Carry on my wayward son
Devam et benim asi oğlum

There'll be peace when you are done
Bitirdiğin zaman huzuru bulacaksın

Lay your weary head to rest
Yorgun başını dinlendir

Don't you cry no more
Daha fazla ağlama

Once I rose above the noise and confusion
Gürültü ve karmaşanın üzerine yükseldiğimde

Just to get a glimpse beyond this illusion
Bu aldatmacanın ötesine sadece bir göz atmak için

I was soaring ever higher, but I flew too high
Hızla daha fazla yükseliyordum  ama fazla  yukarıya uçtum

Though my eyes could see I still was a blind man
Gözlerimle gördüğüm hala kör bir adam olduğumdu

Though my mind could think I still was a mad man
Aklımla düşünebildiğim hala deli bir adam olduğumdu

I hear the voices when I'm dreaming
Rüya görürken sesler duyuyorum

I can hear them say
Onlar diyor ki :

Carry on my wayward son
Devam et benim asi oğlum

There'll be peace when you are done
Bitirdiğin zaman huzuru bulacaksın

Lay your weary head to rest
Yorgun başını dinlendir

Don't you cry no more
Daha fazla ağlama


Masquerading as a man with a reason
Bir sebebi olan bir adam maskesiyle gizlenirken

My charade is the event of the season
Maskaralığım yılın olayı oldu

And if I claim to be a wise man,
Eğer akıllı bir adam olduğumu iddia edersem

Well, it surely means that I don't know
Bu kesinlikle hiçbir şey bilmediğim anlamına gelir

On a stormy sea of moving emotion
Hareketli duyguların fırtınalı denizinde

Tossed about, I'm like a ship on the ocean
Savruldum, okyanustaki bir gemi gibiyim

set a course for winds of fortune,
Kaderimin rüzgarlarına doğru yola çıktım

But I hear the voices say
Ama sesler diyor ki:

Carry on my wayward son
Devam et benim asi oğlum

There'll be peace when you are done
Bitirdiğin zaman huzuru bulacaksın

Lay your weary head to rest
Yorgun başını dinlendir

Don't you cry no more. No
Daha fazla ağlama. Hayır

Carry on,
Devam et

You will always remember
Daima hatırlayacaksın

Carry on,
Devam et

Nothing equals the splendor
Hiçbir şey ihtişama denk değil

Now your life's no longer empty
Artık hayatın boş değil

Surely heaven waits for you
Elbette ki cennet seni bekliyor

Carry on my wayward son
Devam et benim asi oğlum

There'll be peace when you are done
Bitirdiğin zaman huzuru bulacaksın

Lay your weary head to rest
Yorgun başını dinlendir

Don't you cry
Ağlama

Don't you cry no more
Artık ağlama

No more!
Bundan böyle


Kansas - Carry On My Wayward Son Concert Video





Supernatural Soundtack (  Episode 200 ) - Carry On My Wayward Son 



TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )



12 yorum:

  1. supernatural :)

    YanıtlaSil
  2. tossed about değil de Tossed the bottom like a ship on the ocean olabilir kontrol edebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Merhaba, yorumunuz için çok teşekkür ederiz. Aynı bölümü dikkatle dinleyiniz "about" dediğini duyacaksınız.

      Sil
    2. Ayrıca önceki yoruma eklemeyi unutmuşuz I am like a ship mısrasındaki "I am" bölümünü de net bir şekilde duyacaksınız. Katkınız ve sorunuz için teşekkür eder keyifli izlemeler dileriz.

      Sil
  3. Dean ve Samin hikayesini düşününce bu şarkıyı marrynin onlara söylediğini hayal ettim ve ilk kıtada gözlerim doldu sanırsam o hikayedeki muhteşem kahramanlar benim hayatımda biiir sürü şeyi değiştirdi ve ben supernaturalden birşeyler öğrendim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. zaten marry söylüyor. dizideki canlandırmada marry rolündeki kız başlıyor. bence de diziyi düşününce çok dokunaklı bir şarkı

      Sil
  4. supernaturaldan buralara geldim bende. çevirmenin ellerine sağlık çeviri çok güzel olmuş. diziden da eklenen sahne en sevdiğim bölümlerden birinin sahnesi. değil 10 30 sezon olsa izlerim

    YanıtlaSil
  5. yukarıdaki 2 yorumu okudum da galiba biz fanlar burada toplaşıcaz gibi :) ben bu diziyi çok seviyorum böyle farklı bir havası var. benim için bir parçam gibi. bitse bile ben yine eski bölümlerden izlerim kesin. canım sıkkınken açıp izliyorum keyfim yerine geliyor. bazen dönüp dönüp en sevdiğim bölümleri tekrar izliyorum. bu şarkıda supernatural benim için.

    YanıtlaSil
  6. Supernaturaaaaallll ❤❤❤👻🔫

    YanıtlaSil
  7. Supernatural her yaşta izlerken keyif alınacak bir dizi.bende diziden buraya gelenlerdenim :)

    YanıtlaSil
  8. Supernatural dizisine ve onun sevgili fandomuna bayılıyorum. Aynı şekilde bu şarkı içinde öyle. ♡

    YanıtlaSil
  9. Sam ve dean hayranları 😍😍😍😍😍😍

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar