Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
11 Aralık 2014 Perşembe


Katy Perry - Wide Awake
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )









Katy Perry - Wide Awake Şarkı Sözü Videosu





Katy Perry - Wide Awake Türkçe Çeviri

I'm wide awake ( x 3 )
Tamamen uyanığım 


Yeah, I was in the dark
Evet, karanlıktayım

I was falling hard
Sertçe düşüyordum

With an open heart
Açık bir kalple

I'm wide awake
Tamamen uyanığım

How did I read the stars so wrong
Yıldızlaı nasıl da bu kadar yanlış okudum

I'm wide awake
Tamamen uyanığım


And now it's clear to me
Şimdi benim için açık ve net

That everything you see
Gördüğün her şey

Ain't always what it seems
Her zaman göründüğü gibi değildi

I'm wide awake
Tamamen uyanığım

Yeah, I was dreaming for so long
Evet, uzun zamandır hayal ediyordum


I wish I knew then
What I know now
Keşke şimdi bildiklerimi o zaman bilseydim

Wouldn't dive in
Atlamazdım

Wouldn't bow down
Boyun eğmezdim

Gravity hurts
Yerçekimi can acıtıyor

You made it so sweet
Till I woke up on
On the concrete
Ben beton üzerinde uyanana kadar onu çok tatlı yaptın


[Chorus]
Falling from cloud nine
Dokuz numaralı buluttan düşüp

Crashing from the high
Yukarıdan düşüp çakılmak

I'm letting go tonight
Bu gece akışına bırakıyorum

I'm falling from cloud nine
Dokuz numaralı yıldızdan düşüyorum

I'm wide awake
Tamamen uyanığım

Not losing any sleep
Uykumu kaybetmeyeceğim

Picked up every piece
Tüm parçalarını topladım

And landed on my feet
Ve ayaklarımın üzerine indim

I'm wide awake
Tamamen uyanığım

Need nothing to complete myself, no
Kendimi tamamlayacak hiçbir şeye ihtiyacım yok

I'm wide awake
Tamamen uyanığım

Yeah, I am born again
Evet, yeniden doğdum

Out of the lion's den
Kurtlar sofrasından

I don't have to pretend
Artık numara yapmama gerek yok

And it's too late
Ve çok geç

The story's over now, the end
Hikaye bitti şimdi, son

I wish I knew then
What I know now
Keşke şimdi bildiklerimi o zaman bilseydim

Wouldn't dive in
Atlamazdım

Wouldn't bow down
Boyun eğmezdim

Gravity hurts
Yerçekimi can acıtıyor

You made it so sweet
Till I woke up on
On the concrete
Ben beton üzerinde uyanana kadar onu çok tatlı yaptın

Thunder rumbling
Gök gürlüyor

Castles crumbling
Kaleler un ufak oluyor

I am trying to hold on
Tutunmaya çalışıyorum

God knows that I tried
Seeing the bright side
Tanrı biliyor parlak tarafı görmeyi demedim

But I'm not blind anymore
Ama artık kör değilim

I'm wide awake ( x 6 )

Tamamen uyanığım

TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar