Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
10 Aralık 2014 Çarşamba

Selena Gomez - A Year Without Rain
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )









Selena Gomez - A Year Without Rain Şarkı Sözü Videosu





Selena Gomez - A Year Without Rain Türkçe Çeviri


Ooh ooh ooh
Ooh ooh ooh
Can you feel me when I think about you?
Seni düşündüğümde beni hissedebiliyor musun?

With every breath I take
Aldığım her nefeste

Every minute
Her dakika

No matter what I do
Ne yaparsam yapayım

My world is an empty place
Dünyam boş bir yer

Like I've been wandering the desert
For a thousand days (oh)
Binlerce gündür çölde dolanıyormuşum gibi

Don't know if it's a mirage
Bunun bir serap olup olmadığın bilmiyorum.

But I always see your face, baby
Ama her zaman senin yüzünü görüyorum, bebeğim

I'm missing you so much
Seni çok özlüyorum

Can't help it, I'm in love
Elimde değil, aşığım

A day without you is like a year without rain
Sensiz bir gün yağmursuz bir yıl gibi

I need you by my side
Sana yanımda ihtiyacım var

Don't know how I'll survive
Nasıl hayatta kalacağımı bilmiyorum

A day without you is like a year without rain (oh, whoa)
Sensiz bir gün yağmursuz bir yıl gibi

Whoa, oh, whoa
The stars are burning
Yıldızlar yanıyor

I hear your voice in my mind (voice in my mind)
Sesini kafamda duyuyorum ( ses kafamda )

Can't you hear me calling?
Benim çağırdığımı duymuyor musun?

My heart is yearning
Kalbim yanıp tutuşuyor

Like the ocean that's running dry
Kuruyan bir okyanus gibi

Catch me, I'm falling
Yakala beni, düşüyorum

It's like the ground is crumbling underneath my feet
Yer ayaklarımın altından parçalanıp kayıyormuş gibi

Won't you save me?
Beni kurtarmayacak mısın?

There's gonna be a monsoon when you get back to me, oh, baby
Bana geri geldiğinde bir muson olacak, ah, bebeğim

I'm missing you so much
Seni çok özlüyorum

Can't help it, I'm in love
Elimde değil, aşığım

A day without you is like a year without rain
Sensiz bir gün yağmursuz bir yıl gibi

I need you by my side
Sana yanımda ihtiyacım var.

Don't know how I'll survive
Nasıl hayatta kalacağımı bilmiyorum

A day without you is like a year without rain (oh, whoa)
Sensiz bir gün yağmursuz bir yıl gibi
So let this drought come to an end
Hadi bu kuraklığı bitir

And make this desert flower again
Bu çölü yeniden çiçek açtır

I need you here
Sana burada ihtiyacım var

I can't explain
Açıklayamam

But a day without you
Ama sensiz bir gün

Is like a year without rain
Yağmursuz bir yıl gibi

(oooh)
It's a world of wonder with you in my life
Sen hayatımdayken dünya, harikalar diyarı

So hurry, baby, don't waste no more time
Bu nedenle acele et, bebeğim, daha fazla vakit harcama

I need you here, I can't explain
Sana burada ihtiyacım var, açıklayamam

But a day without you is like a year without rain (oh, whoa)
Ama sensiz bir gün yağmursuz bir yıl gibi

VOCABULARY ( Kelime Bilgisi )

Wander ne demek?


Mirage ne demek?








YOU CAN BUY THE SONG FROM AMAZON :


TO BUY CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM -A YEAR WITHOUT YOU PAGE )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar