Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
11 Aralık 2014 Perşembe


Unkle - Burn My Shadow
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )





Unkle - Burn My Shadow Şarkı Sözü Videosu




Unkle - Burn My Shadow Türkçe Çeviri

I have burned my tomorrows
Yarınlarımı yaktım

And I stand inside today
Bugününün içinde duruyorum

At the edge of the future
Yarının kıyısında

And my dreams all fade away
Ve tüm hayallerim solup gittiler

And burn my shadow away...
Ve gölgemi yaktım

Fate is my destroyer
Kader benim yıkıcım

I was ambushed by the light
Işık tarafından tuzağa düşürüldüm

And you judged me once for falling
Ve sen beni bir keresinde düştüğüm için yargıladın

This wounded heart arise
Bu yaralı kalp yükselir

And burn my shadow away...
Ve ben gölgemi yaktım

When I see the light
Işığı gördüğümde

True love forever
Gerçek aşk sonsuza dek



Unkle - Burn My Shadow Official Video





TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar