Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
15 Ocak 2015 Perşembe

AC / DC Thunderstruck
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )








AC / DC - Thunderstruck Şarkı Sözü Videosu



AC / DC -  Thunderstruck Türkçe Çeviri

Thunder, thunder, thunder, thunder
Gök gürültüsü, gök gürültüsü, gök gürültüsü, gök gürültüsü

I was caught
Yakalandım

In the middle of a railroad track
Rayların ortasında

I looked round
Etrafa bakındım

And I knew there was no turning back
Ve geri dönüşün olmadığını biliyordum

My mind raced
Aklım hızla çalıştı

And I thought what could I do
Ve ne yapabileceğimi düşündüm

And I knew
Ve biliyordum

There was no help, no help from you
Hiç yardım gelmeyecekti, senden hiç yardım gelmeyecekti

Sound of the drums
Davulların gürültüsü

Beating in my heart
Kalbimin içinde atıyordu

The thunder of guns
Silahların gürültüsü

Tore me apart
Beni parçalara ayırdı

You've been thunderstruck
Şaşkına döndün

Rode down the highway
Otobandan aşağıya doğru sürdüm

Broke the limit, we hit the town
Hız limitlerini aştık, şehre geldik

Went through to Texas, yeah Texas, and we had some fun
Teksas'tan geçtik, evet Teksas ve biraz eğlendik

We met some girls
Birkaç kızla tanıştık

Some dancers who gave a good time
Bizi iyi zaman geçirten dansçı kızlarla

Broke all the rules
Tüm kuralları yıktık

Played all the fools
Tüm aptallarla oynadık

Yeah yeah they, they, they blew our minds
Evet, evet, evet aklımızı başımızdan aldılar

And I was shaking at the knees
Dizlerim titriyordu

Could I come again please
Lütfen yeniden gelebilir miyim

Yeah them ladies were too kind
Evet o hanımefendiler çok kibarlardı

You've been thunderstruck
Şaşkına döndün

And I was shaking at the knees
Dizlerim titriyordu

Could I come again please
Lütfen yeniden gelebilir miyim

Thunderstruck, Thunderstruck, Thunderstruck, Thunderstruck
Şaşkın, şaşkın, şaşkın, şaşkın

It's alright, we're doin' fine
Her şey yolunda, keyfimiz yerinde

It's alright, we're doin' fine, fine, fine
Her şey yolunda, keyfimiz yerinde

Thunderstruck, yeah, yeah, yeah
Şaşkın, evet, evet, evet

Thunderstruck, Thunderstruck
Şaşkın, şaşkın

Thunderstruck, baby, baby
Şaşkın, bebek, bebek

Thunderstruck, you've been Thunderstruck
Şaşkın, şaşırdın

Thunderstruck, Thunderstruck
Şaşkın, şaşkın

You've been Thunderstruck
Şaşırdın


ÇEVİRİ NOTLARI

Thunderstruck : Yıldırım çarpmışa dönmüş, çok şaşırmış anlamlarına gelir.
Kullanımı "be thunderstruck" şeklindedir. 

I am thunderstruck : Çok şaşırdım, hayrete düştüm demektir.

AC / DC -  Thunderstruck  Official Video




AC / DC -  Thunderstruck  Iron Man Soundtrack Video




TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )


1 yorum:

  1. gümgür gümbür gök gürültüsü gibi parça neden yeni gruplar bu kadar süper işler çıkarmıyorlar

    YanıtlaSil

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar