Hakkımızda

Blogumuzun amacı İngilizce gelişiminize katkıda bulunmaktır. Yayınlanan şarkıların telif hakları yayıncılara aittir. Şarkı sözlerinin çevirisi profesyonel çevirmenlerimizce yapılmakta olup çevirilerin tamamı bize aittir. Her şarkı ile birlikte dilbilgisi ve kelime notları öğretmenlerce eklenmektedir. Şarkılarla bir yabancı dili öğrenmek gerçekten çok eğlenceli ve faydalıdır. Herkese iyi izlemeler :)

Marmara Dil Merkezi. Blogger tarafından desteklenmektedir.
3 Ocak 2015 Cumartesi



Avicii -Addicted To You
Altyazılı Video ( Türkçe Çeviriler Sözler Bölümünde Ekli )







Avicii - Addicted To You  Şarkı Sözü Videosu



Avicii - Addicted To You Türkçe Çeviri

I don't know just how it happened,
Bunun nasıl olduğunu bilmiyorum

I let down my guard...
Gardımı indirdim

Swore I'd never fall in love again*
Bir daha aşık olmayacağıma yemin etmiştim

But I fell hard.*
Ama çok feci aşık oldum

Guess I should have seen it coming,
Sanırım bunun olacağını anlamalıydım

Caught me by surprise...
Beni gafil avladı

I wasn't looking where I was going,**
Gittiğim yere bakmıyordum

I fell into your eyes.**
Gözlerine vuruldum

You came into my crazy world like a cool and cleansing wave.
Çılgın dünyama serin arındırıcı bir dalga gibi girdin

Before I, I knew what hit me baby you were flowing through my veins...
Ben daha bana vuran şeyi anlamadan, sen benim damarlarımda dolaşıyordun

I'm addicted to you,
Sana bağımlıyım

Hooked on your love,
Aşkına bağlandım

Like a powerful drug
Güçlü bir uyuşturucu gibi

I can't get enough of,
Asla bana yetmiyor

Lost in your eyes,
Gözlerinde kayboluyorum

Drowning in blue
Maviliklerinde boğuluyorum

Out of control,
Kontrolsüz

What can I do?
Ne yapabilirim?

I'm addicted to you!
Sana bağımlıyım

Midnight blows in through the window,
Pencereden gece yarısı içeri giriyor

Dances round the room...
Odanın etrafında dans ediyor

Got me hypnotized,
Beni ipnotize etti

I'm getting high on the perfume.
Parfümün beni sarhoş ediyor

I couldn't live without you now,
Şimdi sensiz yaşayamam

Oh, I know I'd go insane,
Ah biliyorum delirirdim

I wouldn't last one night alone baby,
Bir gece tek başıma hayatta kalamazdım

I couldn't stand the pain!
Acıya katlanamazdım

I'm addicted to you,
Sana bağımlıyım

Hooked on your love,
Aşkına bağlandım

Like a powerful drug
Güçlü bir uyuşturucu gibi

I can't get enough of,
Asla bana yetmiyor

Lost in your eyes,
Gözlerinde kayboluyorum

Drowning in blue
Maviliklerinde boğuluyorum

Out of control,
Kontrolsüz

What can I do?
Ne yapabilirim?

I'm addicted to you!

Sana bağımlıyım

Ç.N :

Swore I'd never fall in love again. But I fell hard.* : Fall in love kullanılarak ikinci cümlede kelime oyunu yapılmıştır.   

I wasn't looking where I was going, I fell into your eyes.** : Fall in love kullanılarak ikinci cümlede kelime oyunu yapılmıştır.

Vocabulary

Catch Someone By Surprise Ne Demek


Avicii - Addicted To You  Official Video








TO BUY THE SONG CLICK HERE ( IT WILL CONNECT YOU TO AMAZON.COM )

0 yorum:

Yorum Gönder

Facebook Sayfamızı Beğenin Takipte Kalın

Son 7 Günde En Çok İzlenenler

Şarkıcılar